Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bomburger. Meer weten? Ontdek meer
Dennis
21 jun 2026 om 20:37
Goede burgers, keurig op tijd bezorgd
Náthalie
21 jun 2026 om 8:47
Helaas viel het enorm tegen. De vega burgers hadden geen feta (wat er ook op zou zitten) en ze waren niet heel warm meer. Erg duur broodje als het niet rijkelijk belegd is...
Voor dat geld had het wel wat meer mogen zijn.
E
14 jun 2026 om 20:22
ik vind het in al die tijd stukken minder geworden.. Ales nog net warm. weinig friet (standaard) in de box. verkeerse hamburger en alles lauw. Zonde dat ze zo achteruit gaan.