Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bomburger. Meer weten? Ontdek meer
Cerberus
26 jun 2026 om 19:22
Eten was goed zoals altijd, maar toen ik het kreeg leek het wel alsof er iets op heeft gelegen of dat het was gevallen. best wel wat stoofschotel (en frietjes) lagen buiten de bak en de saus lag op alles.
Voor de rest was alles weer heerlijk.
Dennis
21 jun 2026 om 20:37
Goede burgers, keurig op tijd bezorgd
Náthalie
21 jun 2026 om 8:47
Helaas viel het enorm tegen. De vega burgers hadden geen feta (wat er ook op zou zitten) en ze waren niet heel warm meer. Erg duur broodje als het niet rijkelijk belegd is...
Voor dat geld had het wel wat meer mogen zijn.